^ Duktigt! För att vara noggrann är svaret b=+-6 (eller alltså, plus eller minus), men det var ju helt rätt ändå. Jag är imponerad!
Elyria wrote:
^ Attans! Jag tänkte visserligen engelsk grammatik, men bah... Nåja, kul att träffa på en annan språkfascist, skönt att se att man inte är ensam.

Nej, då hämnas jag med en lerboll till istället, det verkar enklare än att behöva tänka ut nåt bra.

Attans bananer, jag som nyss hade duschat... *torkar av leran med dina handdukar, dina sänglakan och dina underkläder... dock inte de du har på dig*
Jag är helt okej på engelsk grammatik också, bara att det inte är mitt förstaspråk, så den är inte lika säker som svenskan. Jag är en språkmänniska faktiskt! Engelska kunde jag flytande redan i sjuan och min förra franskalärare sa att jag var den bästa elev hon någonsin haft. *skryt rakt emot Jantelagen*
Dessutom stavar jag aldrig fel. Eller i alla fall såpass sällan att det går att säga "aldrig". Det händer ibland pga tryckfel när jag skriver på datorn, och ibland när jag antecknar och alltså måste skriva fort, då händer det att jag glömmer en bokstav bara för att det är stressigt. Men ge mig ett ord och jag kommer kunna stava det. Det är min bästa färdighet, jag är så stolt för den!