DEATHSTARS OFFICIAL FORUM

Welcome to the burning ballrooms of Deathstars
It is currently Wed May 22, 2013 9:48 am

All times are UTC + 1 hour

Post new topic Reply to topic  [ 1148 posts ]  Go to page Previous  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 77  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Wed Mar 04, 2009 6:22 pm 
Addicted
 Profile

För min första prao så fixade min pappa in mig hos försvaret, så jag fick köra ubåt :D
Mina andra två var i en bokhandel och ett muséum respektive, de var inte fullt lika roliga, men helt okej ändå.

Post subject:
PostPosted: Wed Mar 04, 2009 7:52 pm 
Junkie
 WWW  Profile

@Logical Nightmare,kul där iallafall med det första :) Låter mindre kul med det andra.
@Morbidus,Kul att du fick vara på försvaret! :D Kanske mindre kul med dem andra,men det är ju ändå bra ställen att vara på.

Post subject:
PostPosted: Thu Mar 05, 2009 12:26 pm 
Beginner
 Profile

Elyria wrote:
Countess Dollface wrote:
Elyria wrote:

så jag lär inte veta vem du är!
Men ser du hur jag ser ut så kommer du ju kunna peka på mig på stan :(

Jag pekar inte på folk. Framför allt inte på folk med bra musiksmak! :lol:

jag tror inte på dig, och dessutom ser mitt hår ut som en blanding av ett troll och einstein-fluff för tillfället, orkade inte sätta i nya extensions igår kväll xP

Post subject:
PostPosted: Thu Mar 05, 2009 7:51 pm 
Heavy User
 WWW  Profile

Idag har jag srsly dött, eftersom vi skulle åka skidor med skolan (vinteridrottsdag). Har aldrig stått på ett par skidor, så idag var första gången. Och min lärare, samt 2 andra lärare och min kompis, lurade upp mig i en backe som skulle vara Familjebacken. Sen glodde jag på skyltarna, men det var inte Familjebacken. Familjebacken skulle vara en blå backe, men istället åkte vi Mittbacken, som är röd. Och jag kom ner, ramlade 3 gånger första gången (är rätt nöjd eftersom det var just första gången) och andra gången ramlade jag 2 gånger. Körde fan störtlopp 3 gånger också D: Det var srsly läskigt, för liftarna skrämde skiten ur mig eftersom jag höll på att bryta foten pga. en jävla lift. Sen orkade jag inte åka mer, eftersom jag dessutom höll på att slå sönder knät, som nu gör sjukt jävla ont.

Post subject:
PostPosted: Thu Mar 05, 2009 8:01 pm 
Junkie
 WWW  Profile

^Naww :D Det var ju bra att det gick bra iallafall! :D

Post subject:
PostPosted: Thu Mar 05, 2009 10:54 pm 
Heavy User
 Profile

Countess Dollface wrote:
Elyria wrote:
Countess Dollface wrote:
Elyria wrote:

så jag lär inte veta vem du är!
Men ser du hur jag ser ut så kommer du ju kunna peka på mig på stan :(

Jag pekar inte på folk. Framför allt inte på folk med bra musiksmak! :lol:

jag tror inte på dig, och dessutom ser mitt hår ut som en blanding av ett troll och einstein-fluff för tillfället, orkade inte sätta i nya extensions igår kväll xP

Hahaha, ja, jag ska inte tvinga dig! :lol: Men om nån ser ut som ett troll är det jag, så oroa dig inte du. Mitt hår anar att det kan finnas fukt nånstans i närheten (typ Himalaya) och blir burrigt och frizzigt. Skitsnyggt... Men orka bry sig! :wink:

Post subject:
PostPosted: Thu Mar 05, 2009 11:02 pm 
Heavy User
 Profile

I morgon kommer något helt otippat att ske, som jag inte trodde någonsin - NÅGONSIN - skulle hända. Jag. Ska gå. På genrep. Till andra chansen. Melodifestivalen. :twisted: Herregud!!! Men det finns en förklaring! Jobbet bjuder hela personalen som personalfest, och det är fest före och efter, så det lär bli kul. Själv tänkte jag leka goth med mina roliga prylar från Odium Clothing som kom idag. Nåt ska väl folk ha att titta på. :roll: :lol: Alla tänkte visst slå på stort, någon skulle ha guldbyxor, nån annan läderbrallor med fransar... Synd bara att jag inte fick tag på en svart boa i tid. Jag kompenserar med svart solfjäder med fjädrar. Spelar ingen roll, jag lär i alla fall aldrig kunna tävla med Alexander Bard om uppmärksamheten!

Post subject:
PostPosted: Fri Mar 06, 2009 8:55 am 
Junkie
 WWW  Profile

^Haha,det låter som om det kommer bli kul!

@t,Idag är det sista dagen på praon :( Lite tråkigt är det,och just nu är mamma och pappa på möte med skolan om hur man ska göra för mig.
Och fortfarande så tänker jag på hur jag ska göra,om jag ska väcka åtal mot dem tjejerna som utsatte mig för sexuellt övergrepp på internet.

Post subject:
PostPosted: Fri Mar 06, 2009 11:41 am 
Beginner
 Profile

Elyria wrote:
I morgon kommer något helt otippat att ske, som jag inte trodde någonsin - NÅGONSIN - skulle hända. Jag. Ska gå. På genrep. Till andra chansen. Melodifestivalen. :twisted: Herregud!!! Men det finns en förklaring! Jobbet bjuder hela personalen som personalfest, och det är fest före och efter, så det lär bli kul. Själv tänkte jag leka goth med mina roliga prylar från Odium Clothing som kom idag. Nåt ska väl folk ha att titta på. :roll: :lol: Alla tänkte visst slå på stort, någon skulle ha guldbyxor, nån annan läderbrallor med fransar... Synd bara att jag inte fick tag på en svart boa i tid. Jag kompenserar med svart solfjäder med fjädrar. Spelar ingen roll, jag lär i alla fall aldrig kunna tävla med Alexander Bard om uppmärksamheten!

I pity you :lol:

Post subject:
PostPosted: Sat Mar 07, 2009 12:26 pm 
Heavy User
 Profile

^ Tack! I pity myself, actually. Kvällen började ok, även om det var ännu sämre än väntat. Roligast var att se kameramännen in action, faktiskt. Hur som helst slutade det i katastrof, med en gråtande jobbarkompis som blivit antastad och behövde stöd. Fy fan för att vara tjej bland fulla killar ibland...

Post subject:
PostPosted: Sat Mar 07, 2009 2:19 pm 
Beginner
 Profile

Elyria wrote:
^ Tack! I pity myself, actually. Kvällen började ok, även om det var ännu sämre än väntat. Roligast var att se kameramännen in action, faktiskt. Hur som helst slutade det i katastrof, med en gråtande jobbarkompis som blivit antastad och behövde stöd. Fy fan för att vara tjej bland fulla killar ibland...

Låter mer som att du tillbringade din kväll på Otten och inte på genrep för melodi-fjantivalen... (Det är trots allt ingen festival -_-')

Blev hon antastad av andra från arbetsplatsen eller helt random folk som också hade kommit dit för o titta på spektaklet?

Post subject:
PostPosted: Sat Mar 07, 2009 4:41 pm 
Heavy User
 Profile

Det hela skedde på efterfesten, på en krog. Jag vill inte säga för mycket om det, det ska redas ut senare med de inblandade. Men ja, det kändes ungefär som om man varit på Otten snarare än bland vuxna människor. Hon är knäckt och mår skit, så det är bara att finnas där och stötta som gäller. Fördjävligt att det ska behövas, hur fan kan folk ta sig rätten att tafsa grovt och sen anse att det är ok?

Post subject:
PostPosted: Sat Mar 07, 2009 6:08 pm 
Beginner
 Profile

Finns tyvärr folk till allt i den här lilla hålan.. Antagligen är dom ovana vid uteliv och hur man beter sig då man väl är ute, eller så är dom bara vilsna människor som ville prova något annat ställe än Otten för en gångs skull...

(Ja, jag hatar otten och ser det som bestraffning för att man är dum i huvudet 8) )

Post subject:
PostPosted: Sat Mar 07, 2009 8:08 pm 
Junkie
 WWW  Profile

Men fy,det låter jätte jobbigt ju!
(Vet själv hur jobbigt det kan vara för tonåringar att bli anastade av äldre män :roll: :? )

Post subject:
PostPosted: Sat Mar 07, 2009 10:29 pm 
Heavy User
 Profile

Jag har aldrig varit på Otten eller Palace, men däremot har jobbet släpat med mig till Harry's nån gång, och ALDRIG MER säger jag bara! Nu var det ju tio år sedan jag var tonåring och ännu längre sedan min stackars jobbarkompis var det, men svin finns i alla åldrar. Killen som tafsade är dessutom tolv år yngre än hon... Hatar folk som blir för packade.

@Blietzkrieg, Trist att du ska behöva veta hur det känns. Jag önskar att alla kunde gå ut och komma hem igen varenda gång utan att behöva bli rädda eller ledsna, men tyvärr ser inte verkligheten ut så.

Post new topic Reply to topic  [ 1148 posts ]  Go to page Previous  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 77  Next

All times are UTC + 1 hour