NightRaven wrote:
No höps. Kyllä se vielä sieltä jostain piilosta ilmestyy. Ihan varmasti. Niin kävi minullekin vaikken olisi ikinä sitä uskonut.
Kaikki aina sanovat, että se "sopiva" ihminen voi ilmestyä elämään koska tahansa. Ehkäpä juuri silloin, kun sitä vähiten odottaa. On hienoa, että jotkut tuollaiseen uskovat - ja että joillekin jopa on käynyt/käy niin.

Mutta kyllä mä ajattelen olevani aika lailla menetetty tapaus... Mun ympärillä tuntuu leijuvan jokin ihmeen kirous, ihastun nimittäin aina täysin vääriin ihmisiin. Jokin iso ongelma/este tms. on aina oltava. Jonkin on pakko olla jollain lailla pielessä... Voisi vaikka sanoa, että mun ihastumisen kohteet ovat aina olleet mulle tavalla tai toisella saavuttamattomia. Jos nyt muunlaisia ihmisiä edes on olemassa - silloin, kun minusta on kyse.
Ja ihan kuin tällaiset asiat eivät jo muutenkin olisi tarpeeksi vaikeita.

Tulipas tilitys...

Ja mitä sun ikään tulee, NightRaven, niin en minä ainakaan pidä sua mitenkään kakarana. Kuten Kati tuossa aiemmin jo sanoikin, on vain mukavaa, että täällä on kaikenikäistä porukkaa. Ja mun mielestä sä sitä paitsi vaikutat fiksulta tytöltä.

^Deathstar^ wrote:
kyllä se osuu kohalle, toivottavasti myös itellä vaikka vähän epäilen. :/
Sulla on kuule vielä hyvin aikaa.

En tarkoita millään lailla negatiivisessa mielessä kommentoida ikääsi, mutta ei tuossa elämänvaiheessa ihan vielä kannata heittää kirvestä kaivoon.
On muuten jännä huomata, miten ihmiset oikeasti ovat innostuneet tästä yhdestä yhteisestä asiasta. Harvoin näkee näin aktiivista ja innostunutta porukkaa...