HerEmbrace wrote:
Sitä on sitten reissusta selvitty! Meni taas kerran lujaa

Niin, milloinkas sitä
ei menisi lujaa?

Tosin mulla oli suhteellisen rauhallinen meno tällä kertaa... Varmaan ihan hyvää vaihtelua, kun toisinaan on mennyt/menee sitten täysin överiksi. Nyt asiaan vaikutti tietysti sekin, että piti tosiaan lähteä niin kamalan aikaisin pois. Harmitti se kyllä. Eksyttiin sitten vielä perillä kuitenkin baariin. Ei sitä nyt mitenkään voinut jättää iltaa kesken.

Oli taas kaikenlaista porukkaa liikenteessä... Sai kuu(nne)lla jos jonkinmoista juttua.

HerEmbrace wrote:
Joo tosta tuskasta vielä ni kyl joku kundi siitä ohimennen mainitsi siellä kaljateltan puolella mutta oli promillet jo sen verran katossa ja Filth astu lavalle sen jälkeen ni toi asia meni jotenkin täysin ohi ja sitä sitä kiroiltiin ja hakkailtiin päätä seinään systerini Darinican kanssa kun tuosta muutama päivä keikan jälkeen nähtiin kuvia ja kuultiin!!
Jep, sellaista sattuu...

Mulla tosiaan vitutus oli huipussaan nimenomaan silloin keikkapäivänä. Varsinkin, kun en edes ollut kovin kaukana Helsingistä silloin... Prkl kun ei ehtinyt/pystynyt sitä lippua ajoissa hommaamaan.

Olis kyllä aika juhlaa saada bändi mahdollisimman pian uudestaan tänne suunnalle...

NightRaven wrote:
Minäkin onneton Tuskan missasin..
Mä jossain vaiheessa kuvittelin, että olin melkeinpä ainoa, joka tuon keikan missasi. Mutta nyt huomaan, että on sittenkin näköjään paljon muitakin yhtä onnettomia.
Niin ja sinä muuten taidat olla se, johon olen "törmännyt" myöskin toisella foorumilla.