DEATHSTARS OFFICIAL FORUM

Welcome to the burning ballrooms of Deathstars
It is currently Fri May 24, 2013 6:34 pm

All times are UTC + 1 hour

Post new topic Reply to topic  [ 1148 posts ]  Go to page Previous  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 77  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Tue Mar 03, 2009 11:57 am 
Beginner
 Profile

Elyria wrote:
@ Logical Nightmare, Jag bor i Norrköping, så jag åker en bra bit för att få det jag vill ha... Lucky 7 här i stan är nog ok, har inte kollat om de gör piercingar dock. Gör de säkert.

Haha, en sexshop, låter väldigt Deathglam tycker jag. :wink:

Lucky 7 har gjort alla mina piercingar, så jag är säker på att dom fortfarande håller på ;P...

Hade 9 ink. öronen ett tag men var tvungen o plocka ur 4st :( Övre örat blev bara fel pga att jag sov på det hela tiden, mina snakebites gick emot nerver i läppen och ögonbrynet gick åt h-vete pga allt hårspray som kom på den hela tiden :D

Så nu har jag bara mitten av underläppen, tungan och 2 x 6mm fleshtunnels och ett vanligt hål kvar :P

Men nu när jag vet att det finns folk från norrpan här på forumet kommer jag aldrig visa hur jag ser ut :lol:

Post subject:
PostPosted: Tue Mar 03, 2009 3:56 pm 
Junkie
 WWW  Profile

^Oj :)

@Elyria,Har kollat noga och det är en väldigt seriös studio :)
Och jag är sjukskriven för att jag har haft problem med söm och att äta och att jag överhuvudetaget har det jobbigt i skolan + nu ska jag få typ 25% hemmaundervisning i vissa ämnen :)

Post subject:
PostPosted: Tue Mar 03, 2009 8:20 pm 
Heavy User
 Profile

Countess Dollface wrote:
Lucky 7 har gjort alla mina piercingar, så jag är säker på att dom fortfarande håller på ;P...

Men nu när jag vet att det finns folk från norrpan här på forumet kommer jag aldrig visa hur jag ser ut :lol:

Hehe, jag är inte farlig. :twisted: Är rätt snäll faktiskt... Och hyfsat nyinflyttad, så jag lär inte veta vem du är! Bra att veta att Lucky 7 är bra även på piercingar. Vet flera som går till Martin och är nöjda, men han kan inte mäta sig med Johan på Evil Twins (i mitt tycke). Så det blir till att åka långt och punga ut med sisådär en 6000 kr mer...

@Blietzkrieg, trist att du har det jobbigt i skolan och med mat och sömn. Ta hand om dig!

Post subject:
PostPosted: Tue Mar 03, 2009 8:39 pm 
Beginner
 Profile

Elyria wrote:

så jag lär inte veta vem du är!
Men ser du hur jag ser ut så kommer du ju kunna peka på mig på stan :(

Post subject:
PostPosted: Tue Mar 03, 2009 8:53 pm 
Junkie
 Profile

^ Vi har en kille i skolan som går en klass över oss, som vi brukade peka på när han gick förbi... tänk att en grupp på fem personer tyst står och pekar på dig så fort de ser dig. :D

Till slut blev han så psykad att han började skrika åt oss att sluta, haha! Och då gjorde vi det. Men det var kul så länge det varade. Och jag kan säga att första gången vi pekade på honom, visste jag inte ens vad han hette, men nu hälsar vi på varandra i korridorerna. <3

You're only as sick as your secrets, but the truth shall set you free.

Post subject:
PostPosted: Tue Mar 03, 2009 9:25 pm 
Heavy User
 Profile

Countess Dollface wrote:
Elyria wrote:

Jag pekar inte på folk. Framför allt inte på folk med bra musiksmak! :lol:

@Logical Nightmare, Haha, vad elakt, men hysteriskt roligt! :lol: Jag skulle nog också bli rätt psykad...

Post subject:
PostPosted: Wed Mar 04, 2009 9:15 am 
Junkie
 WWW  Profile

@Elyria,tack.saker går bättre nu sen jag började få mer hjälp :)

Prao,är det bästa som finns.Det blir lite som ett halv lov från skolan :D Man slipper vara i skolan,men man är inte hemma och gör ingenting :D
Jag älskar min plats,är på en Teater där jag bor :D Har jätte roligt+ att en av skådespelarna i den pjäsen som visas just nu har varit med i en känd svensk film ;)

Post subject:
PostPosted: Wed Mar 04, 2009 2:44 pm 
Junkie
 Profile

^ Min första prao var en drömprao... fick jobba på tidningen i stan. Jag var så glad, men jag fick inte göra någonting. De gav mig en egen dator att sitta vid, det var kul, men annars fick jag bara följa med dem, jag hade ingenting att göra. Jag var så besviken!
Min andra prao var roligare, men absolut inte den jag ville ha. När jag skulle få min praoplats sa de att jag skulle ha fått mitt tredjeval, men tydligen blev det något fel med platserna, så jag fick ingen plats alls. Sen gav de mig en lista med praoplatserna som blev över, som ingen ville ha alltså, och sa åt mig att välja. Det blev på Svenska Kyrkans barnverksamhet, det var roligare än det låter, men som sagt... inte det jag ville ha.

Men det är bra att du har kul!

You're only as sick as your secrets, but the truth shall set you free.

Post subject:
PostPosted: Wed Mar 04, 2009 6:22 pm 
Addicted
 Profile

För min första prao så fixade min pappa in mig hos försvaret, så jag fick köra ubåt :D
Mina andra två var i en bokhandel och ett muséum respektive, de var inte fullt lika roliga, men helt okej ändå.

Post subject:
PostPosted: Wed Mar 04, 2009 7:52 pm 
Junkie
 WWW  Profile

@Logical Nightmare,kul där iallafall med det första :) Låter mindre kul med det andra.
@Morbidus,Kul att du fick vara på försvaret! :D Kanske mindre kul med dem andra,men det är ju ändå bra ställen att vara på.

Post subject:
PostPosted: Thu Mar 05, 2009 12:26 pm 
Beginner
 Profile

Elyria wrote:
Countess Dollface wrote:
Elyria wrote:

jag tror inte på dig, och dessutom ser mitt hår ut som en blanding av ett troll och einstein-fluff för tillfället, orkade inte sätta i nya extensions igår kväll xP

Post subject:
PostPosted: Thu Mar 05, 2009 7:51 pm 
Heavy User
 WWW  Profile

Idag har jag srsly dött, eftersom vi skulle åka skidor med skolan (vinteridrottsdag). Har aldrig stått på ett par skidor, så idag var första gången. Och min lärare, samt 2 andra lärare och min kompis, lurade upp mig i en backe som skulle vara Familjebacken. Sen glodde jag på skyltarna, men det var inte Familjebacken. Familjebacken skulle vara en blå backe, men istället åkte vi Mittbacken, som är röd. Och jag kom ner, ramlade 3 gånger första gången (är rätt nöjd eftersom det var just första gången) och andra gången ramlade jag 2 gånger. Körde fan störtlopp 3 gånger också D: Det var srsly läskigt, för liftarna skrämde skiten ur mig eftersom jag höll på att bryta foten pga. en jävla lift. Sen orkade jag inte åka mer, eftersom jag dessutom höll på att slå sönder knät, som nu gör sjukt jävla ont.

Post subject:
PostPosted: Thu Mar 05, 2009 8:01 pm 
Junkie
 WWW  Profile

^Naww :D Det var ju bra att det gick bra iallafall! :D

Post subject:
PostPosted: Thu Mar 05, 2009 10:54 pm 
Heavy User
 Profile

Countess Dollface wrote:
Elyria wrote:
Countess Dollface wrote:
Elyria wrote:

jag tror inte på dig, och dessutom ser mitt hår ut som en blanding av ett troll och einstein-fluff för tillfället, orkade inte sätta i nya extensions igår kväll xP

Hahaha, ja, jag ska inte tvinga dig! :lol: Men om nån ser ut som ett troll är det jag, så oroa dig inte du. Mitt hår anar att det kan finnas fukt nånstans i närheten (typ Himalaya) och blir burrigt och frizzigt. Skitsnyggt... Men orka bry sig! :wink:

Post subject:
PostPosted: Thu Mar 05, 2009 11:02 pm 
Heavy User
 Profile

I morgon kommer något helt otippat att ske, som jag inte trodde någonsin - NÅGONSIN - skulle hända. Jag. Ska gå. På genrep. Till andra chansen. Melodifestivalen. :twisted: Herregud!!! Men det finns en förklaring! Jobbet bjuder hela personalen som personalfest, och det är fest före och efter, så det lär bli kul. Själv tänkte jag leka goth med mina roliga prylar från Odium Clothing som kom idag. Nåt ska väl folk ha att titta på. :roll: :lol: Alla tänkte visst slå på stort, någon skulle ha guldbyxor, nån annan läderbrallor med fransar... Synd bara att jag inte fick tag på en svart boa i tid. Jag kompenserar med svart solfjäder med fjädrar. Spelar ingen roll, jag lär i alla fall aldrig kunna tävla med Alexander Bard om uppmärksamheten!

Post new topic Reply to topic  [ 1148 posts ]  Go to page Previous  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 77  Next

All times are UTC + 1 hour