stratovana wrote:
Ja, dat had ik nog Leonie dat ik je nog even hoi wilde zeggen. Maar zo'n avond is dan voor mij als fotograaf even hectisch. En wilde ik in Dordt ook natuurlijk een goed plekkie bemachtigen.
haha, tis je vergeven hoor

ik stond ook helemaal vooraan en ik dacht, als ik hier nou wegga, dan kom ik daar nooit meer terug. maar volgende keer beter dan maar
ga je in mei ook naar dauwpop? dat gaat me wat worden denk ik. het is de meest belachelijke line up ooit!

(zie:
www.dauwpop.nl) gaat deathstars lekker spelen met ilse delange, guus meeuwis en de jeugd van tegenwoordig hahaha. ik ben alleen een beetje bang dat het publiek weer net zo dom gaat doen als op elsrock

dan kunnen de jongens wel wat morele steun gebruiken

gelukkig speelt biohazard ook, dan zijn ze tenminste niet de enige metalband die daar staat.
stratovana wrote:
M'n operatie is gelukkig goed gegaan in september. Kaakverbreding gehad en ik moest na een paar dagen gaan aandraaien met een soort sleuteltje en had ik een 'spleet'van 7 mm

Eten was Hell, praten was hell! En ben ik in november zo naar Amerika geweest. Lekker charming.

Heb in november m'n beugel gekregen voor ik dus wegging. Daarom deed alles zo au.
Donderdagmiddag nog naar de ortho geweest en eindelijk is de opening tussen m'n voortanden nog maar 1 a 2 mm. Dus bijna dicht pfff eindelijk.
Roland (van Sonic Syndicate) vond ém very cute whahaha
En ik ben 9 kilo afgevallen! Begin van nog meer.
fijn om te horen dat het allemaal goed is gegaan! het klinkt allemaal wel akelig hoor. en met die beugel is het dan ook snel gegaan als je van 7 mm naar 2 bent gegaan in ongeveer 4 maanden. dat zal flink pijn hebben gedaan

ik hoop dat dit dan wel de allerlaatste keer was dat je hiermee naar het ziekenhuis moest.
en je bent naar de biebob geweest? ik ben jalooooooeeeeeers!! nienke en ik hebben zo'n beetje alles geprobeerd om daar nog heen te kunnen gaan. het is gewoon zo ontzettend frustrerend dat ik wel naar de concerten kon waar ik het halve land voor af moest reizen en dat de show die op een half uurtje rijden ligt gewoon onbereikbaar voor me is.... hier blijf ik waarschijnlijk ook nog maanden over zeuren hahaha

wanneer spelen ze godverdomme eens in de dynamo?!?!
achja, de shows waar ik wel heen ben geweest waren helemaal te gek en dan komt dauwpop er ook nog aan over een paar maanden ^^ ik overleef het wel denk ik