DEATHSTARS OFFICIAL FORUM

Welcome to the burning ballrooms of Deathstars
It is currently Wed Jun 19, 2013 12:53 pm

All times are UTC + 1 hour

Post new topic Reply to topic  [ 761 posts ]  Go to page Previous  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 51  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Mon Mar 09, 2009 2:18 pm 
Light user
 WWW  Profile

Ben ik weer :)

Was tof donderdag! Heb genoten en de moschpit (ofzo) overleeft :) whaha. Heb als een groupie buiten staan wachten om m'n boeken aan de guys te laten zien. Alleen Cat/Emiel en Skinny hadden de boeken gezien. We werden uitgenodigd om zaterdag naar de Biebob te komen. En wat ik tot nu gezien heb de beste Deathstars shows ooit! Maar ja ik heb Enschede niet meegemaakt en volgens de jongens was ook dat concert en de crowd enthousiast.

Heb een overdosis (sexy as hell foto's) foto's van onze Whip! :) :) Ben ik nog wel even mee bezig maar in Deathstars gallery er even 1'tje geplaatst van de zovele.

Cat en Whip willen m'n boeken bestellen :) :)

*edit*

Niet een echt geweldige scherpe foto (op mijn scherm) Maar wil deze toch alvast even delen :)

Image

Post subject:
PostPosted: Mon Mar 09, 2009 2:35 pm 
Light user
 WWW  Profile

mardagg wrote:
het was zeker tof! enschede was ook helemaal geweldig!! 8)

ik vond het wel jammer dat ik niet echt de kans heb gekregen om even fatsoenlijk hallo te zeggen tegen sylvana en danielle. als ik had geweten hoe lang we op de trein moesten wachten had ik zeker nog even gebleven voor een praatje!! (maarja, das natuurlijk makkelijk praten achteraf :P ) dus sylvana, hoe is het nou met je? en hoe was je operatie nog gegaan? je was er zo zenuwachtig voor de laatste keer dat ik je zag....

wel echt kut dat we voor vosselaar niks meer hebben kunnen regelen *jank* en bochum vanavond zou ik ook nog wel willen meepikken :P misschien wil ik wel gewoon te veel haha :lol:

Ja, dat had ik nog Leonie dat ik je nog even hoi wilde zeggen. Maar zo'n avond is dan voor mij als fotograaf even hectisch. En wilde ik in Dordt ook natuurlijk een goed plekkie bemachtigen.

M'n operatie is gelukkig goed gegaan in september. Kaakverbreding gehad en ik moest na een paar dagen gaan aandraaien met een soort sleuteltje en had ik een 'spleet'van 7 mm :( :( Eten was Hell, praten was hell! En ben ik in november zo naar Amerika geweest. Lekker charming. :(

Heb in november m'n beugel gekregen voor ik dus wegging. Daarom deed alles zo au.

Donderdagmiddag nog naar de ortho geweest en eindelijk is de opening tussen m'n voortanden nog maar 1 a 2 mm. Dus bijna dicht pfff eindelijk.

Roland (van Sonic Syndicate) vond ém very cute whahaha

En ik ben 9 kilo afgevallen! Begin van nog meer.

Image

Post subject:
PostPosted: Tue Mar 10, 2009 11:10 am 
Junkie
 WWW  Profile

Lachen dat je boeken willen bestellen :D
Ook die waar ik in sta? *lol*
Maare jij bent wel naar de Biebob geweest dus?
Damn daar wilden Leonie en ik zooooo graag heen.
Nouja shit happens, het was iig kick ass!!!

Post subject:
PostPosted: Tue Mar 10, 2009 12:49 pm 
Junkie
 WWW  Profile

stratovana wrote:
Ja, dat had ik nog Leonie dat ik je nog even hoi wilde zeggen. Maar zo'n avond is dan voor mij als fotograaf even hectisch. En wilde ik in Dordt ook natuurlijk een goed plekkie bemachtigen.

haha, tis je vergeven hoor :wink: ik stond ook helemaal vooraan en ik dacht, als ik hier nou wegga, dan kom ik daar nooit meer terug. maar volgende keer beter dan maar :)

ga je in mei ook naar dauwpop? dat gaat me wat worden denk ik. het is de meest belachelijke line up ooit! :lol: (zie: www.dauwpop.nl) gaat deathstars lekker spelen met ilse delange, guus meeuwis en de jeugd van tegenwoordig hahaha. ik ben alleen een beetje bang dat het publiek weer net zo dom gaat doen als op elsrock :? dan kunnen de jongens wel wat morele steun gebruiken :P gelukkig speelt biohazard ook, dan zijn ze tenminste niet de enige metalband die daar staat.

stratovana wrote:
M'n operatie is gelukkig goed gegaan in september. Kaakverbreding gehad en ik moest na een paar dagen gaan aandraaien met een soort sleuteltje en had ik een 'spleet'van 7 mm :( :( Eten was Hell, praten was hell! En ben ik in november zo naar Amerika geweest. Lekker charming. :(

Heb in november m'n beugel gekregen voor ik dus wegging. Daarom deed alles zo au.

Donderdagmiddag nog naar de ortho geweest en eindelijk is de opening tussen m'n voortanden nog maar 1 a 2 mm. Dus bijna dicht pfff eindelijk.

Roland (van Sonic Syndicate) vond ém very cute whahaha

En ik ben 9 kilo afgevallen! Begin van nog meer.

fijn om te horen dat het allemaal goed is gegaan! het klinkt allemaal wel akelig hoor. en met die beugel is het dan ook snel gegaan als je van 7 mm naar 2 bent gegaan in ongeveer 4 maanden. dat zal flink pijn hebben gedaan :? ik hoop dat dit dan wel de allerlaatste keer was dat je hiermee naar het ziekenhuis moest.

en je bent naar de biebob geweest? ik ben jalooooooeeeeeers!! nienke en ik hebben zo'n beetje alles geprobeerd om daar nog heen te kunnen gaan. het is gewoon zo ontzettend frustrerend dat ik wel naar de concerten kon waar ik het halve land voor af moest reizen en dat de show die op een half uurtje rijden ligt gewoon onbereikbaar voor me is.... hier blijf ik waarschijnlijk ook nog maanden over zeuren hahaha :P :lol: wanneer spelen ze godverdomme eens in de dynamo?!?! :P

achja, de shows waar ik wel heen ben geweest waren helemaal te gek en dan komt dauwpop er ook nog aan over een paar maanden ^^ ik overleef het wel denk ik

Post subject:
PostPosted: Tue Mar 10, 2009 2:26 pm 
Light user
 WWW  Profile

Moet zo naar de tandarts voor controle en een fotootje laten maken, maar ik dacht ik log even in :)

Ja Daan en ik konden onverwachts naar de Biebob door Emiel en Ewelina (zeg ik dat goed) op de gastenlijst gezet.

Kwamen we aan bij de Biebob om...18.30 maar ik moest nodig toilet. :) dus ik liep naar de overkant naar een friettent, maar daar kon ik niet. Zegt die vrouw hier om de hoek zit een cafe. Wij naar het cafe zitten ze binnen. Andreas, Jonas en.. hoe heet Bone ook alweer?

Daar heeft Daan even haar cd laten signeren en ik de cd aan Andreas gegeven waar de foto's van Bibelot op stonden.

We zijn gelijk weggegaan, wilde niet blijven rondhangen.

Maar ik denk dat ik naar Dauwpop ga. Het ligt eraan hoe het met m'n autootje is. Hij moet eind mei gekeurd zijn. Hopelijk kan ik er nog ver buiten Rotterdam mee.

@ Nienke, ja ze willen het fotoalbum hebben waar jij ook in staat. Maar ik zal toch eerst geld moeten hebben. Kan het niet voorschieten. Dus daar moet ik ze nog over contacten.

Nou ik ga naar de tandarts.

Laters........

Post subject:
PostPosted: Sat Mar 14, 2009 2:29 pm 
Light user
 WWW  Profile

De Bibelot foto's staan online! :) www.stratovana.nl

Post subject:
PostPosted: Sun Mar 15, 2009 7:45 pm 
Junkie
 WWW  Profile

ook leuk :p

Image

Niet de meest charmante foto :p maar wel leuk hehe

Post subject:
PostPosted: Sat May 23, 2009 7:25 pm 
Junkie
 WWW  Profile

Is iemand nog naar de show op dingespop geweest in Hellendoorn? En hoe was t?

Post subject:
PostPosted: Mon May 25, 2009 12:54 pm 
Light user
 WWW  Profile

Ja ik ben ook heel benieuwd. Er staan wat filmpjes op youtube. Ik kon er niet bij zijn vanwege de cd presentatie van Robby Valentine. M'n foto's staan in de cd! :)

Maar ik had heel graag naar Dauwpop gewild. :( Ik las een update van Deathstars streetteam Ierland dat ze in oktober weer naar nederland komen. 21 oktober eindhoven en 12 oktober in de biebob :)

Post subject:
PostPosted: Thu Oct 08, 2009 5:50 pm 
N00B
 Profile

Right guys - I know I might be in wrong place, but I'm desperate and short on time D:

So, sunday and Into the Darkness.

I'm going to Amsterdam this weekend (From Finland...) and I'd sooo love to get there - however the guy who I was going to get ride from back to Amsterdam after the gig had to cancel out and now I'm out of ride. From what I know of, trains and buses don't go anymore after midnight (assuming that might be when all of the 4 bands have played?) to Amsterdam. I wouldn't want to wait til 4-5am for next ride.

SO; Is there any kind soul who might be heading to Amsterdam after the gig (and maybe even before it?) with car, or have some suggestions what to do?

I might have a way to get ticket anyways if it's sold out - anyone know if it is?

Post subject:
PostPosted: Sat Oct 17, 2009 10:02 pm 
Heavy User
 WWW  Profile

Het is hier stil... Is er iemand die ook Deathstars gezien heeft in Vosselaar?

Post subject:
PostPosted: Wed Oct 21, 2009 4:54 pm 
Mega User
 WWW  Profile

Ugh, wat een rust hier, en dat met vanavond Into the Darkness in Eindhoven. Ik ga dus niet, met mijn vader gaat het niet best nu dus echt geen interesse in echt. Vanmiddag wel een meisje gesproken die ik ken die dus wel gaat die me vertelde dat lacrimas profundere komt, das jammer want die vind ik dus ook wel leuk. Maar ik hoor wel hoe het was!! En foto's he dames? ;)

Wist ook helemaal niet dat ze dus in Arnhem ook waren geweest, niet mee bezig maar wel jammer, toen ging het allemaal ng wat beter en had ik misschien kunnen gaan ook omdat het dichtbij is zeg maar.. jammer. ;)

Post subject:
PostPosted: Sun Nov 01, 2009 3:42 pm 
Light user
 WWW  YIM  Profile

hey allemaal
niet van nederland maar wel nederlandstalig ;)
heb deathstars in biebop gezien en nog vollop foto's aan het editen
beetje veel groepen gezien en gefotografeerd ;)
avond voor deathstars naar amoral, before the dawn en amoprhis geweest
had ik fotopas voor...
biebop is wel leuk om camera mee binnen te nemen ;-)

en al men fotos
http://meduusje-deathstars.buzznet.com/user/photos/
ze staan ook op myspace en facebook als iemand dat makkelijker vind

Post subject:
PostPosted: Mon Nov 23, 2009 12:10 am 
Abuser
 WWW  Profile

ha - ben hier in tijden niet meer geweest en heb zowaar de NL topic gemist ! :lol:

www.industrializedmetal.tk
www.neonsynthesis.tk
www.t3chnophob1a.tk
www.xp8ing-holland.tk

Post subject: Re: Nederlands
PostPosted: Wed Feb 10, 2010 5:56 pm 
Wannabe
 Profile

zouden we niet is nieuw leven inblazen is deze toppic ?

iemand onlangs deathstars gezien ?
of leuke grappige dingen door hun muziek ofzo?

XxX Orphea

[color=#400000]am i evil?[/color]

Post new topic Reply to topic  [ 761 posts ]  Go to page Previous  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 51  Next

All times are UTC + 1 hour